BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Friday, February 11, 2011

'JS' accept my friend request

hai blog. hari tok tek best. especially kat sekolah. lawak. mok tauk kenak? kesah meniru. hari tok tek ujian pendidikan islam n sejarah. time ujian pendidikan islam ya tek xlawak gilak, cuma kesah aku bukan ajak molah ujian pendidikan islam n moral. haha. sebelum exam ya start klinsman madah nya mesti failed moral coz mun nak d apal cdak ya salah tulis d kertas ujian ya lu cikgu mark salah. so, aku kesian la dgr nya madah mcm ya. then aku offer la dgn nya yang aku mok nolong nya nyimpan kertas jawapan d poket aku n ambik kertas ya time exam ya. nya refuse. pas lamak2 ku yakin kan nya, nya pun lalu maok. aku ambik la kertas ya engkah d poket ku coz nya takut nak ngembak kertas ya. haha. xlamak pasya rachel tauk perancangan kmk 2 ya lalu nya mok juak join plan ya. time exam ya, aku lu pas kertas ya ke rachel. jadi plan ya dah kira selesai la. then darius sebelah aku ya mintak tolong aku molah kertas moral nya ya. aku pun mok juak coz lamak tok nya banyak juak ngajar aku pasal addmath. susah juak nolak permintaan nya ya. mok x mok aku tolong la nya. time ya kertas pendidikan islam pun blm siap juak. masa xlamak gik nak abis so aku niru la fazira ckit. haha. pas dah abis ku molah ya chaucer pun nyuruh ku molah kertas nya. haiyo~ pas rehat ada exam sejarah. exam ya tek la lawak. haha. sebenarnya aku xsangkak yang si chia pandey niru juak. haha. kertas mantap li jak kat engkah nya kat kaki nya tek. also same with si pau n 'JS' tek. haha. lawak nagga si pau ya ngan 'JS' mok ambik nota sejarah dalam beg. lawak muka. haha. selain nak lawak ada juak ada nak menakut kan aku. time chia mberik aku jawapan pasya dtangga cikgu. nasib cikgu crispin, mun xmati aku. nasib cikgu ya sporting. cikgu minak negor jak. semua kelas ya lu madah 'aaaaaaaaaaaaaaaaaa'. aku lu malu. yala azeez madah tek ketua kelas pun niru juak. haha. ptg tek aku keluar ngan azee n darren. coz darren spone mok spone kmk 2 KFC. darius, ain n dila pun ada tek tapi ada lambat ckit join kmk org coz si darius gk study d library n si ain bok datang dari sri jaya. agak kenyang jaln tek coz pas g kedey pink n purple tek makan gik d kedey waffle dpn library ajak darren. barang makan kmk org kat sia pun nya juak yang spone. nang bait la nya ya. best best. n tbest thing 4 today is si 'JS' accept friend request kau d FACEBOOK. haha. happy aku. aku lu post kat nya madah tq n ku madah ku mintak maap. nya madah its okey n nevermind. wahhhh. happy abis ku. kla. tok jak cita ku untok ari tok. bubye.

0 comments: